Garanti ve İade Koşulları

 

Kişiye özel olarak üretilmiş ürünler ve küpelerde (hijyen nedeni ile) iade veya değişim kabul edilmemektedir.


Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde iade veya değişim talebinizi ve ürünle alakalı probleminizi sitemizin ana sayfasında yer alan mail adresine sipariş numaranızı da içeren talep yazınız ile birlikte bize iletmenizi ve ürünü teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde belirtilen iade adresine geri göndermenizi rica ediyoruz. 14 günü aşan bildirimlerde maalesef iade veya değişim kabul edilmemektedir.
 
Ürünün kutusu, ambalajı ile standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır.
 
Nilaycafer.com.tr'dan verdiğiniz siparişlerinizi veya ürünlerinizi iade etmek için 0543 536 30 40 numaralı Whatsapp Destek hattımıza veya [email protected] mail adresine bu talebinizi bildirmeniz gerekmektedir.
 
Siparişiniz teslim edildikten sonraki 14 gün içinde iade koşulları ile birlikte Nilay Cafer Jewellery’e ulaştırmanız gerekmektedir. Bu süreçte ortaya çıkabilecek herhangi bir kargo bedeli veya gümrük vergisi ödemeleri ve sorumluluk müşterilerimize aittir. Ürünün fatura tarihi 14 günü geçmemiş ve kullanılmamış, yeniden satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ve orijinal formunu koruyor olmaları gerekmektedir. Bu koşullara uymayan ürünlerin iade veya değişimi yapılamamaktadır.
 
Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli incelemelerin ardından ürün iadesi kabul edildiğinde, ürünün ücreti tarafınıza iade edilecektir.
 
Cayma hakkının kullanılması için müşterinin, bu süre içinde [email protected]'a e-posta veya telefon ile bildirimde bulunması ve ürünün kullanılmamış olması şarttır. İnceleme sonucunda iade alınması uygun olan ürünlerin 7 gün içinde ürün bedeli müşterinin ödeme yöntemi ile aynı yöntem kullanılarak iade edilir.
 
İade veya değişim edeceğiniz ürünü eksiksiz, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, sipariş numarası ve Nilay Cafer Jewellery' nin doğru iade adresini içerecek şekilde geri göndermeniz gerekmektedir.
 
Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, "Ürün Birim Fiyatı + KDV" şeklinde kesilmiş bir "İADE FATURASI" ile birlikte göndermeniz gerekiyor. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini "İADE FATURASI" kesilmediği takdirde tamamlayamadığımızı da bilmeniz gerekmektedir.


İade edeceğiniz ürünü, gönderen ödemeli olarak Nilay Cafer'in doğru İADE ADRESİNİ Nilay Cafer --- Fevzi Çakmak Cad. Çağlayan Mah.Ayvalı Sok.Ziya Ap.No:3 Kat:1 Kağıthane-İstanbul Türkiye içerecek şekilde geri göndermeniz gerekmektedir.
Bu husus 06.03.2011 tarihli 27866 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren 'Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik'hükümlerine aykırılık teşkil etmeyecektir. 

İadenizi onaylamadan önce ürünle alakalı inceleme "iade birimimiz" tarafından gerçekleştiriliyor. Sorunlu olduğuna kanaat getirilen ürünler gerekli durumlarda markanın yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya teste gönderiliyor ve iade onayı buradan gelen karara dayanarak veriliyor.


İADENİZ ONAYLANDIKTAN SONRA

İadeniz onaylanmasının ardından size iadeniz ile ilgili durum bilgisini mail ile bildiriyor ve ürün bedelinizin geri ödemesini yapıyoruz. Kredi kartınıza yapılan geri iadenin ekstrenize yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 1-10 gün sürebiliyor. Bu süreç her bankanın kendine özel uygulaması olup, Nilay Cafer'İn bu sürece herhangi bir müdahale hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartı ekstrenize yansımasında yaşanan gecikme ile ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

CAYMA HAKKI DIŞINDAKİ İADE İŞLEMLERİ

Tüketicinin "Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı" sadece bahsi geçen alışveriş gerçekleştikten sonraki 14 gün içerisinde (kusurlu ürün) iade talebi bildirilen ürünlerin geri alımı için geçerlidir. Bildirimi 14 günü aşan sürelerde iade kabul edilemez. Ancak siz üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ve iade etmek istediğiniz ürünleri teslim aldığınız tarihi takip eden bir ay içerisinde bildirip 7 gün içerisinde bize ulaştırabilirsiniz. Bu durumda biz şikayetinizi için inceleme yaptırarak ürünün iade alınıp alınamayacağını belirleyen bir süreç başlatıyoruz. Ancak inceleme süresi tedarikçi firmaya bağlı olduğundan iadenin gerçekleşeceği zaman dilimiyle ilgili net bir süre veremiyoruz.Belirttiğiniz sorunun sebebi kullanım hatası olarak belirlendiğinde ise siparişiniz bize yolladığınız haliyle ve faturasıyla birlikte "Alıcı Ödemeli" olarak geri size gönderiliyor.

DEĞİŞTİRME ŞARTLARI

Nilay Cafer online satış sitesinde satışı yapılan ürünler sezon olarak yenilenen ürünler olduğundan, değişim talep ettiğiniz ürünün birebir aynısı ile değişimi maalesef her zaman mümkün olamayabiliyor. Bu durumda müşteri hizmetleri ekibimiz sizinle bağlantı kurarak durumu açıklıyor ve öncelikle talebinizin gerçekleşmesi yönünde yapılan çalışma yeterli olmaz ise yine talebinize uygun yöntemle, ya benzeri ile değiştiriliyor veya iade işlemi gerçekleştiriyoruz. Değişim taleplerinizde kargo bedeli tarafınıza ait oluyor. Tüm bu şartlar ancak ürünü teslim aldığınız andan itibaren 14 gün için geçerli olabiliyor.
 
SİPARİŞ İPTALİ
 
Herhangi bir siparişi iptal etmek istediğinizde [email protected] e-posta adresine siparişin numarasını ve iptal talebinizi bildirerek iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” durumundaysa siparişinizi iptal değil iade edebilirsiniz.
Siparişinizin iptali gerçekleştirildikten sonra bedel iadesi için bankanıza talimat verilmektedir. Bankanıza bağlı olarak talimatı takip eden 1-10 iş günü içinde ürün bedeli kredi kartınıza aktarılmaktadır. Tamamen bankanızla ilgili bedel iadesi sürecinde nilaycafer.com.tr’in bankanıza müdahale hakkı bulunmamaktadır.
 
ÖZEL KOŞULLAR
 
Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde paketinizi açmalı ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde bunu yapmanız çok önemlidir. Beklenmedik bir durumda, sorunlu ürünle karşılaşırsanız paketi teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturarak kargo şirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir.
 
Orijinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde kullanımdan dolayı zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
 
Müşteri, ürünü teslim aldığı andaki durumu ile geri vermekle ve kullanımdan kaynaklanan ticari kaybı ödemekle yükümlüdür.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR